S ohledem na podmínky byl závod GP2 svědkem mnoha výletů mimo trať a kolizí. Kvůli jedné z nich musel na trať safety car. Ten má za cíl závod neutralizovat. Tentokrát ale na trať vyjel přímo v polovině startovního pole v době, kdy někteří včetně Krále chtěli využít dobrého načasování a přezout na suché. Jenomže safety car musel začít srovnávat pořadí, aby se za něj zařadil lídr závodu, čímž paradoxně ti, kteří zaváhali, měli možnost pohybovat se na dráze rychleji, než ti s dobrým načasováním zastávky. K tomu se přidaly problémy s upevněním zadního kola a další zdržení kvůli hustému provozu v boxové uličce.
Ve druhé polovině se na maďarský Hungaroring opět začal snášet déšť, byť ne na všech částech trati. Na dráhu musel kvůli nehodám znovu safety car a někteří, včetně Krále nebo také Charlese Pica, strategicky zariskovali tím, že zůstali na pneumatikách do sucha. Při restartu se tak Král pohyboval na čtvrtém místě. To ale nemělo dlouhého trvání, protože s ohledem na horšící se podmínky neměli ti s hladkými pneumatikami žádnou šanci. Král byl nucen zajet do boxů pro pneumatiky do mokra, čímž se v cíli propadl až na sedmnácté místo.
„Tohle byl opravdu náročný závod za neustále měnících se podmínek,“ řekl v cíli posmutnělý Král. „Načasování zastávek v boxech nevyšlo, zejména s druhým pitstopem jsme protaktizovali a při prvním ztratili drahocenný čas. Zvolili jsme riziko zůstat na pneumatikách do sucha, ale déšť naopak zhoustl a s tím se už nedalo nic dělat.“
Závod vyhrál Stefano Coletti po startu z 21. místa! Rezervní pilot týmu F1 Sauber Mexičan Esteban Gutierrez dojel do cíle druhý, ten startoval dokonce 24. Třetí místo v cíli vybojoval Romain Grosjean, čímž se výrazně přiblížil zisku titulu.
Podobně jako F1 i GP2 má nyní letní přestávku. Dalšími dvěma závody jsou dějství na belgickém Spa-Francorchamps o posledním srpnovém víkendu.
redakce Ostrava Online