Maďarské body pro Gravity-Charouz Racing

Neděle, 3. 7. 2011, 21:00 - Maďarský Hungaroring, další z řad okruhů šampionátu Formule 1, hostil o uplynulém víkendu šestý podnik Světové série Renault. Tým Gravity-Charouz Racing získal v nedělním závodě další cenné body za šesté místo Brendona Hartleye. Nedělní program Formule Renault 3.5 již tradičně začal dopolední kvalifikací. Ta pro jezdce česko-lucemburského týmu Gravity-Charouz Racing skončila rozpolceně, když Brendon Hartley obsadil páté místo, Jan Charouz pak pozici patnáctou.

Brendon Hartley si po startu čtyřiačtyřicetiminutového závodu udržel pátou startovní pozici, kterou si hlídal až do povinné zastávky. Tu pro Hartley jeho tým přichystal v šestém kole. Novozélandský jezdec se po výměně pneumatik propadl na sedmé místo, které si udržel až do cíle závodu. Po penalizaci deseti vteřin Roberta Wickense se jezdec týmu Gravity-Charouz Racing posunul na místo šesté.

Jan Charouz se po startu posunul na čtrnácté místo. Po zastávkách v boxech se propadl na místo sedmnácté, kde se sešel se svým kolegou z týmu Lotus Renault GP Fairuzem Fauzym, kterého po několika pokusech český jezdec zdolal. V předposledním kole však Jan Charouz chyboval a cílem projel až jako dvaadvacátý. Po penalizaci Kevina Korjuse patří českému jezdci konečné jedenadvacáté místo.

Jan Charouz absolvoval v nedělním programu Světové série Renault tři exhibiční jízdy s monopostem formule 1 stáje Lotus Renault GP. Český jezdec tak svými kousky přivedl do varu tisíce fanoušků, kteří v osmnácti stupních Celsia sledovali nedělní závody.

Jan Charouz: „Dnes to nebylo vůbec dobré. Nepovedla se nám kvalifikace a pak ani závod. Na Hungaroringu se velmi obtížně předjíždí. Navíc jsem se během zastávek v boxech propadl o tři pozice. Jeden předjížděcí manévr se mi povedl, ale následně jsem ve snaze dostat se ještě výše chyboval a dostal se do hodin.“

Brendon Hartley: „Měli jsme slušnou kvalifikaci, ve které jsem obsadil páté místo. Svoji pozici jsem si udržel i po startu, ale pak jsem přišel o dvě místa během zastávek v boxech. Závodní tempo bylo oproti soupeřům dobré, ale na této trati se nedá předjíždět.“

BPA

 

 

« zpět do rubriky