Brendon Hartley si po startu čtyřiačtyřicetiminutového závodu udržel pátou startovní pozici, kterou si hlídal až do povinné zastávky. Tu pro Hartley jeho tým přichystal v šestém kole. Novozélandský jezdec se po výměně pneumatik propadl na sedmé místo, které si udržel až do cíle závodu. Po penalizaci deseti vteřin Roberta Wickense se jezdec týmu Gravity-Charouz Racing posunul na místo šesté.
Jan Charouz se po startu posunul na čtrnácté místo. Po zastávkách v boxech se propadl na místo sedmnácté, kde se sešel se svým kolegou z týmu Lotus Renault GP Fairuzem Fauzym, kterého po několika pokusech český jezdec zdolal. V předposledním kole však Jan Charouz chyboval a cílem projel až jako dvaadvacátý. Po penalizaci Kevina Korjuse patří českému jezdci konečné jedenadvacáté místo.
Jan Charouz absolvoval v nedělním programu Světové série Renault tři exhibiční jízdy s monopostem formule 1 stáje Lotus Renault GP. Český jezdec tak svými kousky přivedl do varu tisíce fanoušků, kteří v osmnácti stupních Celsia sledovali nedělní závody.
Jan Charouz: „Dnes to nebylo vůbec dobré. Nepovedla se nám kvalifikace a pak ani závod. Na Hungaroringu se velmi obtížně předjíždí. Navíc jsem se během zastávek v boxech propadl o tři pozice. Jeden předjížděcí manévr se mi povedl, ale následně jsem ve snaze dostat se ještě výše chyboval a dostal se do hodin.“
Brendon Hartley: „Měli jsme slušnou kvalifikaci, ve které jsem obsadil páté místo. Svoji pozici jsem si udržel i po startu, ale pak jsem přišel o dvě místa během zastávek v boxech. Závodní tempo bylo oproti soupeřům dobré, ale na této trati se nedá předjíždět.“
BPA