Naprosto špičkovou závodní trať, která patří k nejtechničtějším v Evropě, připravilo na 200 pořadatelů. Bohužel, celý závod ovlivňovalo měnící se počasí-od suché tratě až průtrž mračen a spousta vody na závodní dráze. Při hodnocení dvou ze tří jízd do celkového pořadí to nebylo vůbec jednoduché.
V kategorii C3 (14-17 let) si velmi dobře počínal Jan Sejkora junior, který obsadil 6. místo z 26 jezdců. Neměl to vůbec lehké, protože letos postoupil do vyšší věkové kategorie. Ani jeho druhá závodní jízda, kde zajel druhý čas (a nejlepší mezičas v jízdě), mu nepomohla na stupně vítězů. Vůbec se mu nepovedla první závodní jízda a bohužel, kdy vše mohl napravit ve třetí jízdě, strhl se prudký déšť a to byl konec nadějím na lepší umístění.
V nejsilněji obsazené kategorii C4 (56 jezdců) se nejlépe umístil Jan Sejkora, který si z Itálie odváží titul vicemistra Evropy. Mohlo to být o kousek lepší, ale již zmíněné počasí nedovolilo získat 15. evropský titul.
Umístění dalších českých závodníků v C4:
V bobech – kategorie C6 (27 strojů) - se na 15. místě umístili otec a syn Mariánovi a po havárii ve druhé závodní jízdě bohužel nebyli neklasifikovaní Bufák/Musal.
Další důležitý závod, který české minikáristy čeká, je další kolo Evropského poháru v německém Glasbachu, na trati vyhlášeného závodu aut do vrchu. Na stejné trati se také pojede závod Mistrovství Evropy za dva roky a měl by to být historicky nejdelší sjezd v rámci závodů ME – celých 5 km. Bude velmi zajímavé sledovat, jak si naši jezdci v tomto „tréninku“ budou počínat.
ÚAMK
redakce Ostrava Online