Značka k oslavě zahájení prodeje Citroënu DS5 pořádá od čtvrtka 24. do soboty 26. listopadu „Seznamovací dny“. Jde o jedinečnou akci, protože zákazníci se zde mohou poprvé seznámit s kompletní řadou DS (DS3, DS4, DS5).
Citroën současně spouští televizní reklamní spot věnovaný svému nejnovějšímu produktu. Svět se mění a potřeby se vyvíjejí. Písmena DS, která jsou symbolem know-how, stylu a technologie, vyjadřují nový způsob uvažování o budoucnosti automobilů. Budoucnosti inspirované odkazem, který v sobě nese geny inovací a odlišnosti. Na základě tohoto odkazu a této filozofie vytvořila agentura H reklamní film „Vstupte do nové epochy“ věnovaný Citroënu DS5, který je ztělesněním nové vize automobilové architektury a spojuje v sobě avantgardní technologie a řemeslné umění.
V prvních vteřinách klipu – který byl včera exkluzivně představen na facebookovém profilu Citroën France a který se od zítřka objeví na obrazovkách – sleduje divák koncert filharmonie ve velkém sále. Očekává klasickou symfonii, ale ve chvíli, kdy dirigent zvedne taktovku, spustí orchestr ďábelské provedení skladby „Doll-Dagga Buzz-Buzz Ziggety-Zag“ od Marilyna Mansona! Je to stejně odvážný přístup, jako u předchozích kampaní DS3 „Anti-retro“ a DS4 „Anti-Yes-Man“…
redakce Ostrava Online