Citroën DS3 má mnoho tváří a splňuje očekávání všech, kdo hledají nápaditý styl, architekturu, pocity i eleganci. Setkal se s ohromným zájmem, o čemž svědčí více než 100 000 kusů prodaných od března 2010, kdy byl uveden na trh, přičemž přibližně třetinu z toho tvoří vozy v nejluxusnější verzi. Na oslavu tohoto výkonu se vůz představuje v novém odstínu a s novými samolepicími fóliemi, které jsou opět originálnější a modernější.
Citroën DS3 nedávno přišel s novým hnědým odstínem karoserie Hickory a nyní nabízí novou fuchsiově růžovou střechu. Tento odstín se může objevit na všech místech, které lze individuálně upravit: na vnějších zpětných zrcátcích, na krytech šroubů kol, na liště palubní desky nebo na hlavici řadicí páky. V nabídce je rovněž nová jemná, bohémská a elegantní samolepicí fólie Flower s dosud nevídaným efektem, který je současně matný i perleťově lesklý.
redakce Ostrava Online