Sladká zajímavost: Kolik másla se spotřebuje měsíčně v Ollies?

Zdroj fotografie: najisto.centrum.cz
Zdroj fotografie: najisto.centrum.cz
Pondělí, 7. 5. 2018, 8:33 -

Podnikání rozhodně není procházka růžovým sadem. V současné době je to pěkně drahá záležitost, která nás stojí nejen čas, ale i nervy a peníze. Své o tom ví i ve společnosti Ollies dorty, s. r.o., které se nejvíce dotklo aktuální zdražování potravin. Nejvíce se jim přitížilo v době, kdy máslo vyšplhalo až k sedmdesáti korunám. Byl to pro ně obrovs

ký šok, vždyť měsíčně spotřebují i několik tun másla. Ještě, že zdražování másla netrvalo tak dlouho, jak si všichni mysleli. Zdražovat by jinak musela i společnost, která by tak ztratila řadu svých klientů.

Jednatelka společnosti Ollies dorty si už upřímně myslí, že nad zlato není sůl, ale právě máslo, o které je stále větší nouze. Něco na jejich slovech je, vždyť už i kaviár bude levnější za pár let!

Znáte společnost Ollies?

Společnost Ollies určitě znáte, pokud bydlíte v Moravskoslezském kraji. Jedná se o společnost, která se zabývá výrobou a prodejem dortů už pár let. Nepečou však jen dorty, ale i dezerty, zajímají se o zmrzliny nebo o jiné cukrářské výrobky. Máslo je bohužel jednou ze surovin, kterou ke svému podnikání potřebují. Měsíčně se zde spotřebuje půl tuny másla.

Jak jsme již zmínili, tohoto ostravského producenta sladkostí a cukrářských výrobků se nedávné zdražování velice dotklo, najednou totiž máslo nekupovali za 120 korun, ale za 196 korun bez DPH. Kdyby toto zdražování trvalo déle, bylo by třeba zdražit výrobky. Cena surovin totiž tvoří zhruba čtyřicet procent celkové ceny, a to není zrovna málo.

Nepřišla vhod náhrada másla?

Firma nikdy neuvažovala nad tím, že by místo másla používala něco jiného. To by prý bylo na místě zdražování. Ostravský producent cukrářských výrobků je zastáncem kvality, proto má tolik stálých zákazníků, kteří by si za kvalitu raději připlatili, než aby si kupovali něco, co má v sobě rostlinné tuky nebo jiné náhražky másla. Navíc náhrada másla nepřicházela vhod i proto, že by to bylo v rozporu s firemní filozofií.



« zpět do rubriky