Jak využít notifikace v marketingu

notifikace
notifikace
Úterý, 10. 3. 2020, 8:20 -

Pokud se alespoň trochu zajímáte o svět mobilních aplikací, technologií a inovací, nemusíme vám dlouho představovat notifikace. Ve zkratce si pojďme říct, že notifikace jsou jistým synonymem pro oznámení nebo také upozornění, které se nejčastěji využívá v souvislosti s aplikacemi v mobilních telefonech nebo třeba v prostředí sociálních sítí. V současné době jsou notifikace součástí efektivního marketingu velkých firem. Je však třeba konstatovat, že notifikace nejsou jenom pro velké firmy nebo pro internetové obchody. Jsou také pro drobné podniky či podnikatele. I oni mohou prostřednictvím systému Notifee posílat oznámení svým klientům či zákazníkům.

Když byly notifikace do jisté míry představeny, pojďme si říct, jak je tedy efektivně využít v marketingu. Jak jistě víte, marketing je pro podnikatele nebo firmu velice důležitý a podstatný, nemělo by se na něm šetřit. Vždyť i sám Henry Ford kdysi řekl, že kdyby měl jedinou korunu v kapse, investoval by ji do reklamy a marketingu.

Jak začít využívat notifikace v marketingu

Ze všeho nejdříve byste měli nastartovat sběr příjemců notifikací. I když bude budování této databáze chvilku trvat, je to něco, co se v budoucnu mnohokrát zúročí.

Z počátku mnozí marketingoví specialisté doporučují jednu věc, a sice občasně hromadně posílat push notifikace celému publiku. Posílání konkrétním jedincům konkrétní notifikace je dobré až později, až budete mít odběratelů více a vaše databáze tak bude rozrostena.

Z čeho by měla být notifikace složena

Abyste posílali notifikace, které budou zajímavé a provedené tak, jak provedené být mají, neměli byste zapomínat na titulek, text, obrázkovou ikonu, která zaujme, a také na hlavní odkaz. Poté je možné notifikace obohatit ještě akčními tlačítky nebo třeba barvou či viditelností notifikace.

« zpět do rubriky