Tuzemští žurnalisté v poslední době nevynikají důvtipem a inteligencí, jsou spíše známí jako prodejní lháři a nájemní žoldáci. Ke všemu ani nezaregistrovali takový elementární fakt, že volební kampaň již skončila a že nejsou jedním z kandidujících subjektů, který se za všech okolností musí vymezovat vůči ostatním.
Nadále se chovají, jako kdyby nadále probíhala kampaň a skandalizace nežádoucích politických subjektů byla jejich jediným zájmem. Tahají špínu jako o závod, slídí po facebookových účtech politických protagonistů a snižují se na úroveň paparazzi a šmíráků.
Ve skutečnosti tak hazardují s posledními zbytky vlastní důvěryhodnosti. Snadno se jim může stát, že tím uvedou do chodu vlastní autodestrukční mechanismus. Občané místo zaprodaných médií budou důvěřovat jen sami sobě, vlastnímu úsudku a zdravému rozumu. To by byl jejich definitivní konec.
Mgr. Bc. Jan Kopal