Nápady rozhodně nechybí. Citroën již vyvěsil na internetu některé z návrhů odevzdaných v kategorii „Idea Contest“, která se týká pohody na palubě, zábavy a zabudovaných technologií. Příkladem je třeba „Baby Care“ (balíček zahrnující přebalovací podložku, ohřívačku lahví či přihrádku na vlhčené ubrousky), „Personnal Drive-in Movie Theater“ (systém umožňující promítat oblíbené filmy na čelní sklo uvnitř vozu) nebo „Ci-Do“ (možnost ovládání na dálku, například při dopravních zácpách, nastavení v domě jako je zavírání okenic či vypínání topení). Výběr návrhů, které jsou jedny zajímavější než druhé, mohou zájemci známkovat a komentovat na internetu na stránce www.citroencreativeawards.com/idea/shortlist.
Soutěž „Citroën Créative Awards 2011“ úspěšně odstartovala a jistě zopakuje úspěch prvního ročníku, který v loňském roce vyhrál italský designér Flavio Melchiorre. Značka se dokonce rozhodla uzávěrku soutěže prodloužit do půlnoci 15. ledna 2012, aby měli účastníci víc času vyjádřit svou kreativitu a talent, ať už si vyberou jakékoliv téma: „Idea Contest“ neboli život na palubě budoucích vozů Citroën, „Video Contest“ neboli nová interpretace principů Premium v případě modelu Citroën DS5, „Style Contest“ neboli oděv inspirovaný vozem Citroën DS3 Ultra Prestige. Porota se sejde na konci ledna a určí vítěze v každé kategorii, kteří si rozdělí 18 000 € (1. cena: 3 000 € / 2. cena: 2 000 € / 1. cena: 1 000 €).
Všechny podrobnosti naleznete na stránkách věnovaných soutěži: www.citroencreativeawards.com.
redakce Ostrava Online