Outlet Arena Moravia svým konceptem a designem nezapře inspiraci oblíbeným outletovým centrem Fashion Arena, které TK Development postavila před 10 lety v Praze - Štěrboholích. Z architektonického hlediska bude připomínat velký prstenec s parkovištěm uprostřed. Za jeho návrhem stojí ateliér dum konstrukce s.r.o. Podobný formát outletového centra, které se zaměřuje na prodej kvalitního zboží z minulých kolekcí předních zahraničních i tuzemských značek s výraznými slevami, v regionu není.
„Po bohatých zkušenostech s výstavbou a provozem outletových center nejen v Evropě, ale také v hlavním městě České republiky, přinášíme tento osvědčený formát na severní Moravu. S potěšením můžeme konstatovat, že zájem potenciálních nájemců o náš projekt je velký: první fáze je již téměř ze 70 % obsazena,“ uvedl Mogens Pedersen, generální ředitel TK Development, a dodává: „K tomuto výsledku jistě přispěla ideální poloha arény, která bude lákat nejen české zákazníky z Ostravy a okolních měst, ale také zájemce ze sousedního Polska. V regionu působí velcí zaměstnavatelé a v okruhu 60 minut jízdy od našeho projektu žije až 3,2 milionu obyvatel s velkou kupní silou. Nedaleké Beskydy patří mezi nejnavštěvovanější horská střediska v České republice. Proto předpokládáme, že arénu každoročně navštíví i tisíce turistů.“
redakce Ostrava Online