Rusňákova investiční skupina DRFG chystá vlastní produkty pro lékárny

David Rusňák
David Rusňák
Pondělí, 12. 3. 2018, 15:04 -

Investiční skupina DRFG, kterou založil David Rusňák, se zaměřuje na dluhopisy. Další divize skupiny DRFG spravuje nemovitostní fond s největším podílem aktiv. Ve spolupráci s lékaři je také budována síť lékáren Na zdraví, která se odlišuje hlavně poskytováním konzultací a semináři. Lidé nemusí do přeplněných čekáren u lékaře a nejsou odkázáni jen o online komunikaci bez osobního kontaktu a individuálního přístupu. A již dnes lidé v různých recenzích a diskuzích tuto možnost oceňují. Koncept lékáren je orientovaný na samoobslužný prodej. Pacienti se dnes vzhledem k výše uvedeným faktům přiklánějí k samoléčbě.

Konkurenční výhody lékáren Na zdraví

Lékárny Na zdraví vám neobjednávají léky na odpoledne nebo na druhý den, ale sortiment mají skladem. Když je vám zle, můžete si co nejdříve lehnout do postele, nemusíte se pro své léky znovu vracet. Tato lékárenská síť poskytuje i konzultační služby. Protože jsme v pořadí šestý nejobéznější národ v Evropě, a v České republice trpí obezitou 20 % obyvatel, budou konzultace především zaměřené na redukci hmotnosti. Tato činnost je spojena s MUDr. Martinem Matoulkem ze Všeobecné fakultní nemocnice. Využít lze v lékárnách konzultací s nutričními poradkyněmi a jsou zde pořádány semináře s místními lékaři. Poradenství je na téma léčby chronické bolesti, poruch spánku nebo třeba problematického trávení. Zájem o semináře značně převyšuje kapacitu školicích místností a jde jistě o správné rozhodnutí. Mnohé recenze a diskuze tento názor podporují.

Produkty vlastní řady

Ve spolupráci s Výzkumným ústavem potravinářským a Všeobecnou fakultní nemocnicí v Praze se připravuje první doplněk stravy na podporu hubnutí. Jde o tzv. very low calory diets, který se právě na vybraných pacientech testuje. Produkt bude inovativní a unikátní svým složením, ale i formou, která je stále předmětem vývoje. Produktová řada má obsahovat až 60 výrobků v různých formách, velikostech balení a příchutích. Produkty mají být uvedeny na trh ještě před Vánoci a budou nabízeny v lékárnách i online. Jde o motivaci klientů, aby chodili do lékáren na konzultace, což jim pomůže udržovat morálku. Pokud zákazníkovi dietní přípravky dojdou, může si je objednat také z pohodlí domova.

« zpět do rubriky