Dopravní podnik bude přes internet odpovídat na dotazy cestujících

Čtvrtek, 23. 3. 2017, 12:26 - OSTRAVA - Dopravní podnik Ostrava (DPO) zavádí novou úroveň komunikace s cestujícími. Nově najdete DPO také na sociálních sítích, můžete se stát jeho fanoušky, sledovat, co se kolem dopravního podniku děje, a to dokonce se zpětnou vazbou do 24 hodin.

Z průzkumu, který si DPO nechal zpracovat na konci loňského roku, vyplývá, že většina cestujících chce získávat informace o MHD prostřednictvím internetu. Dopravní podnik Ostrava má nyní pokryty všechny dostupné komunikační kanály.  „Teď můžeme cestující informovat snadno a rychle o všem, co se v ostravské MHD děje. Samozřejmě komunikace je oboustranná a také cestující nás mohou nyní snadno kontaktovat, když mají problém, nebo se chtějí na něco zeptat. Je to další krok ve zvyšování komfortu pro cestující,“ popisuje ředitel DPO Daniel Morys.

Standardně bylo možné kontaktovat DPO pomocí chytrých telefonů, e-mailů nebo prostřednictvím on-line formuláře. Komunikace prostřednictvím sociálních sítí už nejsou doménou pouze teenagerů, ale všech cestujících. Z průzkumu, který si DPO nechal vypracovat na konci roku 2016, vyplývá, že 54 % cestujících chce získávat informace výhradně prostřednictvím internetu.

„Zavedli jsme zcela nový systém a organizaci vyřizování všech dotazů, které k nám chodí. Průměrně jsme schopni na došlé podněty reagovat během jednoho dne,“ doplňuje Daniel Morys.  DPO spustil také nově rozšířenou verzi internetové stránky ČASTÉ DOTAZY, kde mohou cestující najít odpovědi na své otázky přehledně a rychle.

redakce Ostrava Online

« zpět do rubriky