Sice se řadí k těm nejmodernějším specializovaným pracovištím v republice, ale ani toto pracoviště nemělo lehké rozjezdy. Teprve až se jeho součástí stala elektronická dílna s antistatickým prostředím, zakázky se začaly jenom hrnout. Nyní se v Ostravě vyrábí nejen světla pro automobily značky Bentley, ale dnes se vyrábí i pro mladoboleslavskou Škodu nebo pro Volkswagen.
Dalo by se říct, že objednávky se začaly hrnout od roku 2012, kdy v ostravském centru zhruba sedm inženýrů pracovalo na zakázce pro Bentley. Jednalo se o prvního prestižního odběratele světel, kterého bylo třeba zaujmout a ohromit. Pokud by se to nepodařilo, dost možná by se vývojové centrum světelné techniky v Ostravě neudrželo až do nynějška.
Díky tomu, že se zakázky podařily a že centrum s automobilkou Bentley dále úzce spolupracuje, začaly se hrnout zakázky hrnout i od jiných automobilek. Nedávno se k odběratelům zařadila automobilka Škoda nebo německý Volkswagen.
Od roku 2012 se vývojové centrum světelné techniky v Ostravě posunulo vpřed. V současnosti se jedná o mimořádné pracoviště, které má globální dosah. Jelikož se zakázky hrnou po velkých hromadách, hledají se nové talenty z řad mechaniků nebo elektronických inženýrů. Kromě toho se hledají i optici.
Abyste si nemysleli, centrum se nezajímá jen o zakázky, ale vyvíjí mnoho nových technologií. V nedávno době dokonce představila novou, vyvinutou a patentem chráněnou technologii Surface LED světel, které mají jemný vzhled, ale obrovskou výkonnost.